DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la primera edició del programa DAC a la Universitat de Vic

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author García Codina, Marina
dc.contributor.author Solà Sanmiquel, Judit
dc.date.accessioned 2019-11-25T16:41:11Z
dc.date.available 2019-11-25T16:41:11Z
dc.date.created 2019-06
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6022
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract El present estudi és una investigació que pretén analitzar l’organització del Programa en Docència en Alternança als Centres (DAC), un programa innovador en docència universitària implementat per primera vegada al Màster de Formació del Professorat a la Universitat de Vic. Amb tot això, es busca conèixer les diferents opinions dels principals agents implicats en el DAC, és a dir, els professors/es de la universitat, els professors dels centres de secundària i els alumnes del màster per tal d’aconseguir conèixer les fortaleses i debilitats d’aquest programa a través d’un anàlisi DAFO. Els principals resultats obtinguts amb la investigació demostren que el programa DAC és un projecte innovador en docència universitària, però cal remarcar que hi ha coses a millorar, com és el rol de l’alumne observador i la seva tasca durant les classes d’EF que desenvolupa el/la seu/va company/a, també la falta de formació dels professors envers les competències i el currículum, i sobretot la falta de coordinació i comunicació entre centre i universitat, ja que els principals agents s’han adonat de la manca d’informació per les dues parts. D’altra banda, cal destacar que el DAC permet als alumnes desenvolupar les seves competències com a professors/es en un context real. Finalment, és important destacar que aquest programa d’innovació pot generar un canvi educatiu en la facultat, ja que planteja canvis en la formació dels estudiants. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 90 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Avaluació es
dc.subject.other Ensenyament universitari es
dc.title Anàlisi de la primera edició del programa DAC a la Universitat de Vic es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Ramírez Banzo, Eduard
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques