DSpace/Dipòsit Manakin

Identificació d'algunes pràctiques musicals que poden fomentar la cohesió de grup classe d'una aula de P5

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Marcos Castelló, Irene
dc.date.accessioned 2019-12-02T17:23:25Z
dc.date.available 2019-12-02T17:23:25Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6059
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract La música està present en l’educació i en la vida quotidiana dels infants. És important que els infants tinguin l’ oportunitat d’establir un contacte més directe i proper amb la música, ja que pot millorar les seves capacitats de relació i comunicació i també contribuir en el seu desenvolupament. Aquesta recerca pretén identificar, a partir de la teoria i la pràctica, algunes pràctiques musicals que podrien fomentar la cohesió d’un grup classe d’una aula de P5. Per tal propòsit, la part pràctica d’aquest treball s’ha centrat en la realització de quatre entrevistes i quatre observacions per analitzar i observar quines estratègies musicals possibiliten una millora en les relacions i així, extreure’n resultats. es
dc.description.abstract Music is present in education and daily life of children. It is important that children have the opportunity to establish a more direct contact and close to the music, as you can improve your relationship, communication skills and contribute to the development. This research seeks to identify, based on theory and practice, some musical practices that could encourage the cohesion of a class group in a classroom of P5. For this purpose, the practical part of this work has focused on the realization of four interviews and four observations to analysis and observe which musical strategies make possible and improvement in relationships and therefore extract results. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 74 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Música -- Educació primària es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title Identificació d'algunes pràctiques musicals que poden fomentar la cohesió de grup classe d'una aula de P5 es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques