DSpace/Dipòsit Manakin

Nova Barreta Energètica Red Bull

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Baraldés Rovira, Ferran
dc.date.accessioned 2019-12-09T13:30:06Z
dc.date.available 2019-12-09T13:30:06Z
dc.date.created 2019-05
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6083
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract 2. Motivacions i justificacions Les motivacions que tinc per a realitzar el meu Treball de Final de Grau són el repte que suposa crear un producte nou que actualment no existeix. Vull crear un producte alimentari de la marca Red Bull, que actualment no té aquesta marca, una barreta energètica. Veig una bona oportunitat tenint en compte com és de reconeguda aquesta marca dins del mercat dels suplements alimentaris i espero poder aconseguir l’èxit en aquest mercat. 3. Objectius Els objectius que tinc en aquest treball, és la creació d’un producte alimentari i la realització de tota la campanya de comunicació d’aquest producte. Red Bull actualment només té l’aliment líquid que tothom coneix, i el meu objectiu és crear un aliment sòlid, una barreta energètica de la marca Red Bull. D’aquesta manera, el consumidor tindria dos opcions a l’hora de comprar, depenent dels seus gustos o del moment, podrien escollir entre els dos productes de la marca, això sí, tots dos estarien composats amb els mateixos components. 6 4. Metodologia La metodologia utilitzada al llarg del treball, estarà basada en una recerca inicial sobre el mercat dels productes energètics i el seu consum, seguit de quines són les marques de barretes energètiques més “importants” actualment, per saber diferenciar la competència directa de la indirecta. També conèixer quins són els factors econòmics, cultural, tecnològics, mediambientals... sobre aquest aliment. Un cop s’hagi finalitzat l’anàlisi inicial, es definirà el producte i a quin públic s’haurà d’adreçar. Seguidament amb l’ajuda d’un qüestionari, se sabrà quins són els gustos dels consumidors i podrem iniciar la creació de la marca i el pla de comunicació. Finalitzant d’aquesta manera amb un “timing”, uns pressupostos i unes conclusions. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 83 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Aliments -- Màrqueting es
dc.subject.other Productes nous -- Màrqueting es
dc.title Nova Barreta Energètica Red Bull es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques