DSpace Repository

Introducció de la metodologia AICLE per millorar la competència en llengua anglesa dels alumnes de primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Ramirez Nieto, Begoña
dc.date.accessioned 2019-12-09T17:35:34Z
dc.date.available 2019-12-09T17:35:34Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6094
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de la competència en llengua anglesa a partir de la implementació de la metodologia AICLE. La millora es troba en fase d’aplicació i segueix les cinc fases del model d’assessorament per a la millora de les pràctiques educatives de Lago, Onrubia i Huguet (2012). En aquest article s’exposa el procés que ha seguit el grup de treball per introduir les millores. El grup de treball ha aprofundit en el concepte AICLE i s’ha documentat per conèixer els elements clau d’aquesta metodologia. La idea fonamental d’aquesta metodologia, basada en l’ensenyament a partir del contingut, és que es dona prioritat al contingut així com ofereix la oportunitat de parlar i pensar als alumnes en un context significatiu utilitzant la llengua anglesa. Tanmateix, enriqueix el seu desenvolupament cognitiu i el seu bagatge cultural. es
dc.description.abstract This paper describes a project aimed at improving students’ English competence in a primary school. The main objective is to enhance the English competence of the students through content-based teaching. The project follows the five steps of the advisory model to improve educational practices created by Lago, Onrubia i Huguet (2012). At present, the project is in the implementation phase. The working group elaborated on the concept of CLIL in order to know its key elements better. The fundamental idea behind this type of content-based teaching is that giving priority to content as well as the opportunity to speak and think in an authentic, significant and relevant way in a second language, not only improves the competence of the students in this language, but also enriches their cognitive development and cultural growth. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 21 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.title Introducció de la metodologia AICLE per millorar la competència en llengua anglesa dels alumnes de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics