DSpace Repository

Browsing by Author "Massana Molera, Eulàlia"

Browsing by Author "Massana Molera, Eulàlia"

Sort by: Order: Results:

  • Massana Molera, Eulàlia; Pons Cerdà, Rosa; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Albiac Suñer, L. (Lourdes) (2012)
    El Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) de la Universitat de Vic (UVic) promou la creació, a l'inici del curs 2010-2011, de dos grups d’Innovació. Un d’ells és el grup CIFE-GI “Incorporació de les TIC a la ...
  • Navarro Güere, Héctor; Massana Molera, Eulàlia (Societat Catalana de Comunicació, 2014)
    Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una enquesta en línia oberta a majors d’edat en ...
  • Navarro Güere, Héctor; González Romo, Zahaira Fabiola; Massana Molera, Eulàlia; García Medina, Irene; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (Consell de l'Audiovisual de Catalunya, 2012)
    Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i ...
  • Navarro Güere, Héctor; Massana Molera, Eulàlia (Universidad Complutense de Madrid, 2015)
    Como adultos de la era predigital, los mayores participan de la ecología mediática en constante evolución donde su participación es diversa. Este trabajo estudia el consumo de medios tradicionales y nuevos medios de los ...
  • Navarro Güere, Héctor; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; Massana Molera, Eulàlia; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic, 11-2012)
    Los nuevos hábitos de consumo de medios en el marco de la convergencia digital están propiciando un cambio en las estrategias de los medios de comunicación. Mientras unos usuarios siguen prefiriendo la radio, la televisión ...
  • Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola; Massana Molera, Eulàlia; Navarro Güere, Héctor (15-12-2011)
    Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La convergència anuncia la coexistència dels nous mitjans digitals amb ...
  • Navarro Güere, Héctor; Massana Molera, Eulàlia (Universidad de Zulia, 2015)
    En la comunicación móvil se genera información aparentemente aislada que conforman perfiles de personalidad y comportamiento, y el uso de smartphones, tabletas y el consumo de redes sociales tienen un efecto multiplicador. ...
  • Navarro Güere, Héctor; Foglia, Efraín; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Mateos Rusillo, Santos M. (Santos Miguel); Gifreu Castells, Arnau; Massana Molera, Eulàlia; García Medina, Irene; Molina García, Míriam; Roman Coy, David; Pereira Correia, Pedro Álvaro; Aguado, Juan Miguel; Balboni, Gian Paolo; Hildebrand, Hermes Renato; Eguía, José Luis; Farias Coelho, Patrícia Margarida; Liussi Depaoli, Armando (Universitat de Vic, 2012)
    La comunicació mòbil és un dels temes de més actualitat en diferents fòrums, des de diferents perspectives. Espanya juga un paper important per les dinàmiques i l’evolució del seu mercat. En aquest sentit, el nostre país ...
  • Navarro Güere, Héctor; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; Massana Molera, Eulàlia; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic, 05-2012)
    La investigació es centra en la visió dels mitjans de proximitat i el consum de d’aquests mitjans en el marc de la convergència digital a Catalunya. No és cap misteri l’aparició de nous hàbits de consum de continguts dels ...
  • Massana Molera, Eulàlia; Docampo, Xavier (Universitat de Vic, 05-2011)
    Creació d’un bloc individual de l’estudiant.