DSpace Repository

Browsing Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) by Issue Date

Browsing Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Aquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els processos psicològics ...
  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educaci, 2013)
    El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona pràctica, perquè en ...
  • Juncà i Pujol, Albert (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han ...
  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Boluda Viñuales, Gemma; Arumí Prat, Joan; Torres Cladera, Gemma; Pla, Gil; Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo); Juncà i Pujol, Albert; Martínez i Molist, Núria (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Juncà i Pujol, Albert (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es pot transformar ràpidament ...
  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Torres Cladera, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal ...
  • Martínez i Molist, Núria (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Boluda Viñuales, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit projecte educatiu, a ...
  • Pedragosa i Xuclà, Olga; Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic, 03-2016)
    Els textos que teniu a continuació recullen la trajectòria de diversos equips de professorat de les diferents facultats de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. D’aquesta manera, els projectes d’innovació ...
  • Universitat de Vic. CIFE; Pedragosa i Xuclà, Olga; Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic. CIFE, 07-2018)
    Els textos que teniu a continuació recullen la trajectòria de diversos equips de professorat de les diferents fa- cultats de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Els projectes d’innovació que us ...
  • Universitat de Vic. CIFE; Pedragosa i Xuclà, Olga; Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic. CIFE, 12-2020)
    Tercera publicació dels projectes d’innovació docent que en aquesta ocasió corresponen al ja consolidat Pla d’Ajuts a la Qualitat i a la Innovació Docent (AQUID) de les convocatòries del 2016 i del 2017, corresponents als ...
  • Portell Llorca, Antoni (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. CIFE, 2023)
    La innovació docent a les universitats implica incorporar mètodes, estratègies i tecnologies docents noves i efectives per millorar l’experiència d’aprenentatge dels estudiants. Té com a principals objectius fomentar el ...

Search RIUVic


Advanced Search

Browse