Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació |
|
dc.contributor.author |
Cañas Bravo, Ana
|
|
dc.date.accessioned |
2011-11-09T13:08:39Z |
|
dc.date.accessioned |
2011-11-25T13:37:26Z |
|
dc.date.available |
2011-11-09T13:08:39Z |
|
dc.date.available |
2011-11-25T13:37:26Z |
|
dc.date.created |
2011-11 |
|
dc.date.issued |
2011-11-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/1759 |
|
dc.description.abstract |
Aquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el
Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest
programa en la seva modalitat B.
Aquesta modalitat ha estat aplicada en diversos centres escolars pertanyents
als Berritzegunes (Serveis Educatius) de la província de Guipúscoa durant el
curs 2010/11.
A partir d’aquesta pràctica, s’ha realitzat l’anàlisi quantitativa de les diferents
actuacions dels àmbits A i B de manera que se’n poden analitzar a partir de
gràfics, quines han estat les freqüències i el grau d’aplicació de les dinàmiques
i de les estructures cooperatives que conformen el programa aplicat. |
cat |
dc.description.abstract |
This study is an examination of the diferent spheres of action that build the
CA/AC Programme. Furthermore, the research explains the diferent stages of
development of the form B of this Programme.
The modality B has been implemented during the academic year 2010/11 in
several schools belonging to Berritzegunes (Guipúzcoa). The practice provided
data to make a quantitative analysis of spheres A and B. Likewise, frequency
and degree of implementation of the cooperative dynamics composing the
programme, can be analyzed with graphs. |
eng |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
77 p. |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
|
dc.subject.other |
Cooperació educativa |
|
dc.subject.other |
Aprenentatge -- Treball en equip |
|
dc.subject.other |
Ensenyament -- Treball en equip |
|
dc.subject.other |
Escoles -- País Basc |
|
dc.title |
Anàlisi de l'etapa d'introducció del programa CA/AC a centres del Berritzegune de Guipúscoa |
|
dc.title.alternative |
Análisis de la etapa de introducción del programa CA/AC en centros del Berritzegune de Guipúzcoa |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the introduction stage of the program CA/AC in educational centers of the counseling services from Gipuzkoa |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.description.version |
Director/a: Pere Pujolàs Maset |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons