DSpace Repository

Museu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor Corral Marfil, José A.
dc.contributor Morral Palacín, Noemí
dc.contributor.author Font Companyó, Cristina
dc.contributor.author Palomo Chinarro, Ana María
dc.date.accessioned 2012-05-16T07:21:46Z
dc.date.available 2012-05-16T07:21:46Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn 978-84-92956-16-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1824
dc.description.abstract CAS PRÀCTIC: El repte d'un museu del segle XXI és esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional. El Museu Episcopal de Vic estudia i exhibeix una de les col·leccions de plàstica medieval més importants del món, així com una magnífica representació de l'evolució de l'art litúrgic i de les arts decoratives a Catalunya. Els projectes museològic, museogràfic i arquitectònic recents del MEV (pensats i desenvolupats entre els anys 1995 i 2002) han corregit comportaments arcais i han incidit en molts aspectes imprescindibles per aconseguir el repte esmentat abans. Tot i axí, el públic majoritari d'aquest museu és de procedència principalment catalana. ca_ES
dc.description.abstract NOTA PEDAGÒGICA: A nivell general, un primer objectiu és que l'estudiant sigui capaç d'analitzar (conèixer la institució, identificar les causes del problema, etc.) i sintetitzar la informació facilitada. Un dels objectius essencials és posar en pràctica teories i models específics relacionats amb l'àmbit del turisme, la cultura i el marquèting. És a dir, es tracta de comprovar teories determinades en el món real, en aquest cas en el món del patrimoni i la cultura. Després del treball individual previ, és recomanable posar en comú les propostes individuals per resoldre el cas i debatre-les. L'objectiu final és que l'estudiant sigui capaç de prendre decisions i fer noevs propsotes de futur. És a dir, que sigui capaç de formular recomanacions sobre possibles accions i/o solucions que calgui seguir per resoldre la problemàtica descrita ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic ca_ES
dc.relation.isformatof Reproducció digital del document publicat en format paper.
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica ca_ES
dc.subject.other Museu Episcopal de Vic ca_ES
dc.title Museu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics