Repositorio Dspace

Museu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor Corral Marfil, José A.
dc.contributor Morral Palacín, Noemí
dc.contributor.author Font Companyó, Cristina
dc.contributor.author Palomo Chinarro, Ana María
dc.date.accessioned 2012-05-16T07:21:46Z
dc.date.available 2012-05-16T07:21:46Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn 978-84-92956-16-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1824
dc.description.abstract CAS PRÀCTIC: El repte d'un museu del segle XXI és esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional. El Museu Episcopal de Vic estudia i exhibeix una de les col·leccions de plàstica medieval més importants del món, així com una magnífica representació de l'evolució de l'art litúrgic i de les arts decoratives a Catalunya. Els projectes museològic, museogràfic i arquitectònic recents del MEV (pensats i desenvolupats entre els anys 1995 i 2002) han corregit comportaments arcais i han incidit en molts aspectes imprescindibles per aconseguir el repte esmentat abans. Tot i axí, el públic majoritari d'aquest museu és de procedència principalment catalana. ca_ES
dc.description.abstract NOTA PEDAGÒGICA: A nivell general, un primer objectiu és que l'estudiant sigui capaç d'analitzar (conèixer la institució, identificar les causes del problema, etc.) i sintetitzar la informació facilitada. Un dels objectius essencials és posar en pràctica teories i models específics relacionats amb l'àmbit del turisme, la cultura i el marquèting. És a dir, es tracta de comprovar teories determinades en el món real, en aquest cas en el món del patrimoni i la cultura. Després del treball individual previ, és recomanable posar en comú les propostes individuals per resoldre el cas i debatre-les. L'objectiu final és que l'estudiant sigui capaç de prendre decisions i fer noevs propsotes de futur. És a dir, que sigui capaç de formular recomanacions sobre possibles accions i/o solucions que calgui seguir per resoldre la problemàtica descrita ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic ca_ES
dc.relation.isformatof Reproducció digital del document publicat en format paper.
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica ca_ES
dc.subject.other Museu Episcopal de Vic ca_ES
dc.title Museu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas