DSpace Repository

La premsa comarcal i el consum de noves pantalles

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
dc.contributor.author Navarro Güere, Héctor
dc.contributor.author Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.contributor.author García Medina, Irene
dc.contributor.author Massana Molera, Eulàlia
dc.contributor.author González Romo, Zahaira Fabiola
dc.date.accessioned 2012-06-08T16:31:43Z
dc.date.available 2012-06-08T16:31:43Z
dc.date.created 2012-05
dc.date.issued 2012-05
dc.identifier.isbn 978-84-95757-82-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1836
dc.description.abstract La investigació es centra en la visió dels mitjans de proximitat i el consum de d’aquests mitjans en el marc de la convergència digital a Catalunya. No és cap misteri l’aparició de nous hàbits de consum de continguts dels mitjans de comunicació nous i vells, on uns prefereixen, la premsa, la televisió i la ràdio, i d’altres amplien l’experiència i/o prefereixen la consulta de portals web, xarxes socials o continguts per internet a través de, dispositius mòbils, consoles de vídeojocs, etc. La recerca esta està dividida en dos grans blocs: per una banda, un estudi qualitatiu amb entrevistes en profunditat als responsables de mitjans comarcals sobre la seva visió com mitjà, i la seva trajectòria, i sobre els propis lectors, radiooients, i seguidors, ; i per l’altra banda, un quantitatiu mitjançant a partir d’una enquesta online a residents a Catalunya sobre el consum de mitjans. Les conclusions mostren una radiografia de l’actual ecosistema mediàtic a Catalunya. ca_ES
dc.description.abstract The research focuses on the use of local media and media consumption in the context of digital convergence in Catalonia. The emergence of new consumption habits of content and new and old media where some prefer the press, television & radio, and others prefer to use websites, social networks, mobile devices & game consoles, etc is no surprise. The research is divided into two major groups: (1) A qualitative study with interviews of those responsible for regional media and through their use, experience on the readers, listeners and supporters, and (2) A quantitative online survey of residents in Catalonia on media consumption. The findings show a snapshot of the current media ecosystem in Catalonia. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 168 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Premsa comarcal ca_ES
dc.subject.other Dispositius mòbils ca_ES
dc.title La premsa comarcal i el consum de noves pantalles ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/book ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics