DSpace/Dipòsit Manakin

Programa de gestió per la Boutique Shahrazad

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
dc.contributor.author Mourikh, Khadija
dc.date.accessioned 2012-07-23T09:30:06Z
dc.date.available 2012-07-23T09:30:06Z
dc.date.created 2012-06-22
dc.date.issued 2012-06-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1870
dc.description Curs 2011-2012
dc.description.abstract Per tal d'iniciar el meu TFC, vaig decidir començar a desenvolupar un programa que contempla la gestió diària del comerç, així com la dels productes, clients, proveïdors, vendes i compres, d’un negoci que es tracta d’una botiga de roba, sabates,bosses i complements, per tal de convertir-ho en un sistema de gestió més complert. Actualment, l’entorn de negoci en el petit comerç està cada cop més desplaçat degut al gran creixement de les grans superfícies per part de franquícies de cadenes molt potents. A més, els clients són cada cop més exigents i el mercat està cada vegada més saturat. És per això que voldrem incloure un valor afegit al sistema, per poder donar un nou punt de vista al negoci, de tal manera que permeti nodrir la nostra relació amb el client, de manera que la col·laboració sigui satisfactòria per ambdues parts. I per acabar s’elabora una pàgina web per tal de fer promoció i publicitat per la botiga, ja que avui en dia és molt important existir en el món virtual. ca_ES
dc.description.abstract In order to initiate my TFC, l decided to develop a program that includes daily management of trade, as well as products, customers, suppliers, sales and purchases, in business regarding clothes, shoes, bags and accessories fashion shop to turn nit into a more comprehensive management system. Currently, the business environment in the retail trade is increasingly displaced because of the growth of large malls by powerful franchise chains. In addition, requires customers are going up day by day and the market is increasingly saturated. Because of that we want to include a more powerful system, in order to give a new perspective on business, so that allow us make stronger the customer relations, and the collaboration is satisfactory to both sides. Finally i have created a website basically to make promotion and advertising for the store, because today that is really the point in the virtual world ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 138 ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Comerç -- Automatització ca_ES
dc.subject.other Comerç -- Direcció i administració ca_ES
dc.subject.other Màrqueting ca_ES
dc.title Programa de gestió per la Boutique Shahrazad ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Cristina Borralleras Andreu
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques