DSpace Repository

Funcions de les aplicacions d'internet en la relació família-escola

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.author Beneyto Seoane, Mar
dc.date.accessioned 2013-01-30T12:58:35Z
dc.date.available 2013-01-30T12:58:35Z
dc.date.created 2012-09
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2046
dc.description Curs 2011-2012
dc.description.abstract El vincle entre família i escola és un aspecte clau en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. A la vegada ens trobem davant impediments, ja sigui de conciliació familiar i laboral o de prejudicis en la relació entre família i escola, que dificulten aquest vincle. D’altra banda ens trobem davant una societat de la informació i el coneixement que avança a un ritme accelerat i que ofereix il·limitades propostes d’intercanvi i comunicació. La present recerca pretén donar a conèixer quines funcions tenen les aplicacions d’internet en la relació família i escola. En segon lloc, l’estudi identifica els factors i les limitacions que condicionen aquesta relació. Finalment, la recerca proposa possibles pràctiques inclusives entorn les aplicacions d’internet, que poden contribuir a millorar el vincle entre escola i família, com també en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. ca_ES
dc.description.abstract El vínculo entre familia y escuela es un aspecto clave en el clima de aula, el clima de centro y el éxito académico. A la vez nos encontramos ante impedimentos, ya sean estos de conciliación familiar y laboral o de prejuicios en la relación entre familia y escuela, que dificultan este vínculo. Por otro lado nos encontramos ante una sociedad de la información y el conocimiento que avanza a un ritmo acelerado y que ofrece ilimitadas propuestas de intercambio y comunicación. La presente investigación pretende dar a conocer qué funciones tienen las aplicaciones de Internet en la relación familia y escuela. En segundo lugar, el estudio identifica los factores y las limitaciones que condicionan esta relación. Finalmente, la investigación propone posibles prácticas inclusivas entorno las aplicaciones de Internet, que pueden contribuir a mejorar el vínculo entre escuela y familia, así como en el clima de aula, el clima de centro y el éxito académico. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 238 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Família i escola ca_ES
dc.subject.other Internet en l'ensenyament ca_ES
dc.title Funcions de les aplicacions d'internet en la relació família-escola ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Jordi Collet i Sabé
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics