Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva |
|
dc.contributor.author |
Beneyto Seoane, Mar |
|
dc.date.accessioned |
2013-01-30T12:58:35Z |
|
dc.date.available |
2013-01-30T12:58:35Z |
|
dc.date.created |
2012-09 |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2046 |
|
dc.description |
Curs 2011-2012 |
|
dc.description.abstract |
El vincle entre família i escola és un aspecte clau en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. A la vegada ens trobem davant impediments, ja sigui de conciliació familiar i laboral o de prejudicis en la relació entre família i escola, que dificulten aquest vincle. D’altra banda ens trobem davant una societat de la informació i el coneixement que avança a un ritme accelerat i que ofereix il·limitades propostes d’intercanvi i comunicació. La present recerca pretén donar a conèixer quines funcions tenen les aplicacions d’internet en la relació família i escola. En segon lloc, l’estudi identifica els factors i les limitacions que condicionen aquesta relació. Finalment, la recerca proposa possibles pràctiques inclusives entorn les aplicacions d’internet, que poden contribuir a millorar el vincle entre escola i família, com també en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
El vínculo entre familia y escuela es un aspecto clave en el clima de aula, el clima de centro y el éxito académico. A la vez nos encontramos ante impedimentos, ya sean estos de conciliación familiar y laboral o de prejuicios en la relación entre familia y escuela, que dificultan este vínculo. Por otro lado nos encontramos ante una sociedad de la información y el conocimiento que avanza a un ritmo acelerado y que ofrece ilimitadas propuestas de intercambio y comunicación. La presente investigación pretende dar a conocer qué funciones tienen las aplicaciones de Internet en la relación familia y escuela. En segundo lugar, el estudio identifica los factores y las limitaciones que condicionan esta relación. Finalmente, la investigación propone posibles prácticas inclusivas entorno las aplicaciones de Internet, que pueden contribuir a mejorar el vínculo entre escuela y familia, así como en el clima de aula, el clima de centro y el éxito académico. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
238 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Família i escola |
ca_ES |
dc.subject.other |
Internet en l'ensenyament |
ca_ES |
dc.title |
Funcions de les aplicacions d'internet en la relació família-escola |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Jordi Collet i Sabé |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons