DSpace/Dipòsit Manakin

El consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
dc.contributor.author Navarro Güere, Héctor
dc.contributor.author González Romo, Zahaira Fabiola
dc.contributor.author Massana Molera, Eulàlia
dc.contributor.author García Medina, Irene
dc.contributor.author Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.date.accessioned 2013-11-20T10:51:01Z
dc.date.available 2013-11-20T10:51:01Z
dc.date.created 2012
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Navarro, Hector; González, Zahaira; Massana, Eulàlia; García, Irene; Contreras, Ruth (2012)El consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya. Quaderns del CAC. 38, Vol. XV (1) juny, pp. 87-96 ca_ES
dc.identifier.issn 2014-2242
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2442
dc.description.abstract Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. La conseqüència per als usuaris és que avui disposen d’una varietat àmplia de continguts connectats permanentment en qualsevol lloc i en qualsevol moment, a través de diverses plataformes i amb una convivència rica i complexa. En aquest context, aquest article mostra les conclusions d’un estudi de camp sobre l’ús, el consum i les preferències de suports i de continguts de la comunicació digital per part de grups d’infants, de joves, d’adults i de gent gran a Catalunya. ca_ES
dc.description.abstract For a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. The consequence for the users is that today they have access to a wide variety of permanently connected content at any time and in any place, through several platforms that work together in a rich and complex way. In this context, the present investigation shows a field study based on children, young people, adults and senior citizens in Catalonia about the use and the preferences of devices and contents of digital communication. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 10 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Consell de l'Audiovisual de Catalunya ca_ES
dc.rights (c) Consell de l' Audiovisual de Catalunya
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Xarxes socials ca_ES
dc.subject.other Comunicacions mòbils, Sistemes de ca_ES
dc.subject.other Alfabetització digital ca_ES
dc.title El consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion ca_ES
dc.indexacio Indexat a CARHUS+ ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques