DSpace/Dipòsit Manakin

The use of TPR games to learn English vocabulary in Infant Education

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Jiménez Porta, Inés
dc.date.accessioned 2013-11-27T13:32:00Z
dc.date.available 2013-11-27T13:32:00Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2488
dc.description Curs 2012-2013
dc.description.abstract This study wants to evaluate if children of Infant Education learn and acquire some English vocabulary and structures from games and specifically Total Physical Response games. These consist on reproducing the language from physical actions instead of verbal in order to acquire a language, in this case, a foreign language. Because of this fact, I realized seven sessions in a school doing TPR games with 26 children about 5 and 6 years old. I also introduced different topics like animals or the food to motivate children to learn this vocabulary because is very attractive for them. During these sessions I could observe that every time children were improving and they were acquiring more vocabulary with this kind of games. With that, we can say that games and specially TPR games are a really useful tool to teach English to children. ca_ES
dc.description.abstract Aquest estudi pretén demostrar si els alumnes d’Educació Infantil aprenen i adquireixen vocabulari i estructures en anglès a partir de jocs i més concretament a partir de jocs de Resposta Física Total (RFT). Aquests consisteixen a reproduir el llenguatge a partir d’accions físiques enlloc de verbals per adquirir una llengua, en aquest cas, estrangera. Per aquest motiu, vaig realitzar set sessions en una escola fent jocs de RFT amb 26 infants de 5 i 6 anys tot presentant diferents temes com el menjar o els animals per motivar-los a aprendre aquest vocabulari ja que són temes atractius per a ells/es. Durant aquestes sessions vaig poder observar com cada cop els infants anaven millorant i anaven adquirint cada cop més vocabulari a partir d’aquests jocs. Així doncs, podem dir que els jocs i, sobretot, els jocs de RFT són realment una eina molt útil per ensenyar l’anglès als infants. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 41 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.title The use of TPR games to learn English vocabulary in Infant Education ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques