DSpace Repository

La inclusió a l'educació infantil. L'experiència d'una escola que pertany a una de les comarques de la Catalunya central

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Marmi Rosas, Pilar
dc.date.accessioned 2013-11-28T09:05:39Z
dc.date.available 2013-11-28T09:05:39Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2490
dc.description Curs 2012-2013
dc.description.abstract Aquest treball és un estudi sobre l’Educació Inclusiva i la metodologia que es segueix en una escola pública d’una ciutat que pertany a una comarca de la Catalunya central. Aquesta comarca no té Centres d’Educació Especial, per tant tots els nens han d’anar a la mateixa escola. Per poder descriure i realitzar aquesta recerca es van fer observacions en una aula on hi havia un infant amb necessitats educatives especials (NEE), entrevistes alguns membres del professorat del centre i un anàlisi de documents de centre. A més vam voler saber com els alumnes de l’aula assignada vivien la inclusió. ca_ES
dc.description.abstract This project is a study about Inclusive Education and the methodology to be fllowed in a public school. The school that I choose is in a city of Catalunya central. This city is situate in a region that there aren’t any special schools. To descrive and make this project I did observations in a class that there were pupils that have special needs. Also we want to know the pupils opinion. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 49 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title La inclusió a l'educació infantil. L'experiència d'una escola que pertany a una de les comarques de la Catalunya central ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics