DSpace/Dipòsit Manakin

Quins són els factors que incrementen la motivació dels alumnes a les classes d'educació física?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Corbinos López, Xavier
dc.date.accessioned 2013-12-04T11:23:41Z
dc.date.available 2013-12-04T11:23:41Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2523
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract L‟objectiu de l‟estudi és observar els diferents factors que fan incrementar la motivació dels alumnes a les classes d‟Educació Física. Aquesta recerca té com a finalitat descriure i interpretar el clima motivacional que envolta les sessions d‟Educació Física mitjançant l‟estudi de dos mestres de l‟especialitat. L‟estudi es centra en l‟observació de les diferents estratègies que utilitzen els docents per afavorir el clima motivacional a les sessions d‟Educació Física en els cursos de segon i tercer d‟Educació Primària. Aquesta recerca té com a base teòrica l‟estudi realitzat prèviament per diferents autors, com per exemple, Cecchini (2002), Cervelló (2005) i Pascual (2011). Paraules clau: Motivació, Educació Física, clima motivacional, entusiasme del docent, tasca, l‟autoritat del docent, el reconeixement del docent, grups de treball, l‟avaluació i el temps de treball. ca_ES
dc.description.abstract The aim of this study is to observe the different factors which are increasing the motivation of the students in the Physical Education lessons. The purpose of the research is to describe and interpret the motivational climate surrounding the Physical Education lessons through the study of two specialized teachers. The study focuses on the observation of the different strategies and procedures used by the teachers to promote the motivational climate in their physical education lessons, centralized the 2nd and 3rd courses of the primary school. This research is based on the theoretical studies previously done by different recognized authors, such as Cecchini (2002), Cervelló (2005) and Pascual (2011). ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 92 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Motivació en l'educació ca_ES
dc.subject.other Professors -- Avaluació ca_ES
dc.title Quins són els factors que incrementen la motivació dels alumnes a les classes d'educació física? ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques