DSpace/Dipòsit Manakin

L’ús educatiu de l’hort escolar La gestió de la participació, espai i conreu de l’hort, treball educatiu i rol del professorat

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Font Saus, Ester
dc.date.accessioned 2013-12-04T11:55:31Z
dc.date.available 2013-12-04T11:55:31Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2526
dc.description Curs 2012-2013
dc.description.abstract En el present treball s’aprofundeix en l’ús educatiu que es fa de l’hort a partir d’una recerca bibliogràfica sobre el tema i, també, a partir d’una recollida dades feta a dues escoles situades en contextos diferents: una pertany a un ambient rural amb només 21 alumnes en tota l’escola i l’altra a un ambient més urbà amb uns 200 infants només a parvulari. Per tal de dur a terme la teoria del treball i poder-la relacionar amb la pràctica, s’han utilitzat quatre àmbits que es creuen importants per tal que l’hort de l’escola funcioni correctament: gestió de la participació, l’hort: espais i cultiu, treball educatiu i paper del mestre. A partir d’aquesta relació s’han extret uns resultats i unes conclusions, de les quals les més rellevants són les següents: la gestió de l’hort no l’ha de portar a terme una sola persona sinó vàries, que aquest espai ha de servir per poder treballar la majoria d’àrees del currículum i que cada escola hauria d’adaptar l’hort segons les seves necessitats i interessos. ca_ES
dc.description.abstract This document deepens to the educational use of the school orchard. The information has been extracted from a bibliographic research and from two schools’ fieldwork located in different contexts: one of these schools is located in a rural setting and there are 21 students; the other one is located in an urban context with about 200 children in kindergarten. To carry out the theory of this document and be able to relate to the practice were been used four areas, which are important for correct use of school orchard: participation management, orchard: spaces and cultivation, educational work and the teacher role. From this relation have been extracted results and conclusions The most relevant are: the orchard management should not made a single person but more people, this space should be used to work most curriculum areas and each school should adapt the orchard according to their needs and interests. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 52 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Horts escolars ca_ES
dc.title L’ús educatiu de l’hort escolar La gestió de la participació, espai i conreu de l’hort, treball educatiu i rol del professorat ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques