DSpace Repository

Speaking in the CLIL classroom: to what extent do teachers and students use english in the classroom?

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Parés Cortacans, Elvira
dc.date.accessioned 2013-12-10T08:51:03Z
dc.date.available 2013-12-10T08:51:03Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2542
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del CLIL en els professors i estudiants en les seves produccions orals. El punt de partida de la meva investigació era de la teoria de Dalton-Puffer (2007), que estableix que la funció de parlar en les classes CLIL és mínima, la meva recerca s'ha basat en la recopilació recollir informació des de diferents fonts, amb la finalitat de veure si aquest fet també passa a les nostres escoles. Eventualment, he planejat algunes estratègies i activitats per incrementar la quantitat d’oportunitats per parlar en llengua anglesa els alumnes. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on teachers and students in their oral productions. The starting point of my research was the theory of Dalton-Puffer (2007) which states that the role of speaking in CLIL classes is minor. my research has been based on gathering information from different sources, to check if this situation is also happening in our schools. Eventually, I have planned some strategies and activities to increase the number of speaking opportunities for Primary School pupils who are taking CLIL. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 69 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Conversació ca_ES
dc.title Speaking in the CLIL classroom: to what extent do teachers and students use english in the classroom? ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics