DSpace/Dipòsit Manakin

Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pérez Mata, Jéssica
dc.date.accessioned 2013-12-10T09:22:07Z
dc.date.available 2013-12-10T09:22:07Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2544
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract En aquest treball, trobareu tot un seguit de teoria que emmarca, si més no, l’estudi realitzat, amb autors que defensen unes idees o unes altres, amb les lleis actuals d’educació i amb els diferents canvis educatius que s’han dut a terme en els últims anys i que han afectat les ciències socials i, conseqüentment, l’aprenentatge dels/les alumnes. A més a més hi consta la recerca d’informació, descripció i anàlisi realitzat en dos centres educatius, amb la finalitat d’establir uns resultats que responguin a la pregunta inicial que em vaig plantejar abans de fer l’estudi: Què és més adequat per l’aprenentatge dels infants, utilitzar llibre de text a les aules o experimentar a partir de diferents recursos? ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 177 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Ciències socials -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.title Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques