Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Pérez Mata, Jéssica |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-10T09:22:07Z |
|
dc.date.available |
2013-12-10T09:22:07Z |
|
dc.date.created |
2013-05-17 |
|
dc.date.issued |
2013-05-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2544 |
|
dc.description |
Curs 2012-2013 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
En aquest treball, trobareu tot un seguit de teoria que emmarca, si més no, l’estudi realitzat, amb autors que defensen unes idees o unes altres, amb les lleis actuals d’educació i amb els diferents canvis educatius que s’han dut a terme en els últims anys i que han afectat les ciències socials i, conseqüentment, l’aprenentatge dels/les alumnes.
A més a més hi consta la recerca d’informació, descripció i anàlisi realitzat en dos centres educatius, amb la finalitat d’establir uns resultats que responguin a la pregunta inicial que em vaig plantejar abans de fer l’estudi: Què és més adequat per l’aprenentatge dels infants, utilitzar llibre de text a les aules o experimentar a partir de diferents recursos? |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
177 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ciències socials -- Ensenyament |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca_ES |
dc.title |
Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons