DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi dels factors que influeixen en la millora de la comunicació i l'expressió de l'alumnat utilitzant la metodologia globalitzadora de la recerca del medi integrant les TIC a l'aula

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Rigau Llobet, Laura
dc.date.accessioned 2013-12-10T11:33:53Z
dc.date.available 2013-12-10T11:33:53Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2547
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball d’investigació es centra en observar, comparar i descriure si millora la comunicació i l’expressió de l’alumnat utilitzant una metodologia globalitzadora, com és la recerca del medi, i integrant les TIC a l’aula. La finalitat és tenir informació sobre una recerca d’aquest tipus, i poder saber si, com a futura mestra, és profitós i bo pels infants utilitzar metodologies globalitzadores a l’aula, i integrar les TIC en aquesta. S’ha acabat concloent que en alguns casos el nivell de comunicació i expressió de l’alumnat ha augmentat respecte el nivell inicial, però que, en la majoria de casos el nivell ha quedat allà mateix. Finalment, a la vista d’aquests resultats sorgeixen preguntes que giren entorn a si els resultats finals serien millors portant a terme aquesta investigació durant més temps o bé en un curs superior. ca_ES
dc.description.abstract This research project is focused on observe, compare and describe the improvement of the communications and the expression of the pupils. This project is done using the global method of research into educational media adding the ICT in the class. The finality is to have information about this type of research, and to know if, as a future teacher, it is good and profitable for children to use global methodologies in the classroom, and to integrate ICT. To sum up it has been discover that in some cases the communication and expression level of the pupils have been increased compared to the initial level, however, most of the cases the level hasn’t evolved. Finally, seeing these results is can appear questions around the final results, if they would be better doing it in a longer time or in a superior course. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 79 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Tecnologia de la informació ca_ES
dc.subject.other Comunicació ca_ES
dc.title Anàlisi dels factors que influeixen en la millora de la comunicació i l'expressió de l'alumnat utilitzant la metodologia globalitzadora de la recerca del medi integrant les TIC a l'aula ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques