DSpace/Dipòsit Manakin

In what ways a CLIL lesson planning different from an EFL course plan ?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vicente Barris, Laura
dc.date.accessioned 2013-12-11T09:27:14Z
dc.date.available 2013-12-11T09:27:14Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2552
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Des del 1995 el Consell Europeu ha promogut l’aprenentatge d’una segona llengua a través d’una altra àrea en el que coneixem per CLIL (Contingut i Llengua Integrats en l’Aprenentatge) o en altres paraules: “una activitat en la qual l’aprenentatge d’una llengua estrangera és utilitzada com una eina per l’aprenentatge d’una àrea no linguística en la qual llengua i contingut tenen un mateix paper” (Marsh, 2002). Tot I així, “ensenyar una àrea a través d’una llengua estrangera no és el mateix que la integració de llengua i contingut”. CLIL comporta altres implicacions metodològiques pel que fa a la planificació, estratègies didàctiques i particularment al rol del docent. De fet, són aquests factors els que componen l’èxit o el fracàs en l’implementació de CLIL. i per aquest motiu pretenc analitzar i descriure les diferències entre una sessió de CLIL i una de llengua anglesa. Aquesta investigació és un estudi de cas que vol oferir una mirada a les diferències entre una unitat de CLIL i una de llengua anglesa portades a terme en un grup de 3r de primària a l’escola de Sant Miquel dels Sants (Vic) pel que fa a la planificació, les estratègies i actuacions del docent. ca_ES
dc.description.abstract Since 1995 the Council of Europe has been promoting the learning of a second language through another subject in what we call CLIL (Content and Language Integrated Learning) or in other words: “an activity in which a foreign language is used as a tool in the learning a non-language subject in which both language and subject have a joint roll” (Marsh, 2002). However, “teaching a subject in a foreign language in not the same as an integration of language and content”. CLIL has profound methodological implications in terms of planning, teaching strategies and particularly on the teacher’s role. Indeed these factors may decide upon the successful or unsuccessful final result of a CLIL course and this is why it is paramount to analyze and describe the differences between a CLIL lesson and a regular EFL session. This paper is a case study which endeavors to offer an insight into the differences between a CLIL and an EFL didactic unit in 3rd of Primary of Sant Miquel dels Sants School (Vic) from the three above mentioned viewpoints that is planning, strategies and teacher’s performances. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 51 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Educació primària
dc.title In what ways a CLIL lesson planning different from an EFL course plan ? ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques