DSpace Repository

Intervenció psicopedagògica dels alumnes que presenten algun trastorn generalitzat del desenvolupament: anàlisi d'un cas

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Font Padilla, Meritxell
dc.date.accessioned 2013-12-11T12:03:19Z
dc.date.available 2013-12-11T12:03:19Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2555
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract La principal idea que es planteja en el present Treball Final de Grau és conèixer com s’intervé en una aula amb un infant que pot presentar algun Trastorn Generalitzat del Desenvolupament (TGD). Concretament, a través de l’anàlisi d’un cas, on la hipòtesi diagnòstica actual és un retard cognitiu lleu, ja que no mostra un diagnòstic clar. No obstant, aquesta intervenció s’adequarà als símptomes i característiques de cada infant. Per tal de contemplar el desenvolupament de l’infant, s’han dut a terme diverses activitats referents a l’aprenentatge cooperatiu que han ajudat ha observar la interacció del nen amb els altres infants. ca_ES
dc.description.abstract The Final project proposes to know how intervene in a classroom with a child that can present a Pervasive Developmental Disorder (PDD) through the analysis of a case. Currently, the diagnostic hypothesis is a slight cognitive delay but it is inconclusive. However, this intervention will adapt to the symptoms and characteristics of each child. In order to contemplate the development of the child has been carried out different activities about to cooperative learning. These activities have helped to observe the interaction of the child with other children. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 56 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Trastorns del desenvolupament ca_ES
dc.subject.other Educació especial ca_ES
dc.subject.other Psicologia pedagògica ca_ES
dc.title Intervenció psicopedagògica dels alumnes que presenten algun trastorn generalitzat del desenvolupament: anàlisi d'un cas ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics