DSpace Repository

La Dramatització: Anàlisi de la seva funció educativa

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gutierrez Castillo, Irene
dc.date.accessioned 2013-12-12T07:46:22Z
dc.date.available 2013-12-12T07:46:22Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2560
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball presenta la dramatització, remarcant la seva importància en l’educació. En la part principal es planteja conèixer què és la dramatització, perquè és important i com es relaciona amb l’educació, objectius que es resolen en la fonamentació teòrica. En la segona part es planteja l’objectiu de recerca, el qual vol donar resposta a Com es treballa la dramatització a l’escola?, fet que s’estudia a través de tres entrevistes a experts en l’aplicació de la dramatització a l’ensenyament. Finalment acabem veient que la dramatització s’aplica actualment a l’escola; que hi ha diversitat d’aplicacions però sempre tenen parts comunes que els mestres organitzen segons el seu objectiu i funcionament de l’aula; que la formació en art dramàtic és un pas important a realitzar, i que si parlem d’educació, l’escola i el seu equip directiu i educatiu, tenen un paper clau en la realització de la dramatització a l’escola. ca_ES
dc.description.abstract This essay is about dramatization, highlighting its importance in education. The main part presents what dramatization is, why it is important and how it is linked to education. The results of this part are proved in the theoretical foundation. In the second part, the research objective is raised and it means to answer the question how is dramatization being worked on at schools? This issue is studied from three interviews with experts about the application of the dramatization in the learning process. Finally, it concludes that dramatization is in fact used nowadays at schools; that there are a lot of ways of applying it, but all of them always have common parts that teachers manage organize according to their objectives and classroom organization and that formation in drama is an important step to take. If we talk about education, schools and their directive and educational team have a key role in dramatization at schools. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 168 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Teatre en l'ensenyament ca_ES
dc.title La Dramatització: Anàlisi de la seva funció educativa ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics