DSpace Repository

La Bressola: Percepcions, actituds i motivacions del professorat en l'ús de les TIC

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Valls i Estragués, Imma
dc.date.accessioned 2013-12-13T10:05:51Z
dc.date.available 2013-12-13T10:05:51Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2583
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract El present estudi de cas se centra en la identificació de les actituds, motivacions i percepcions vers les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) que té el professorat de les escoles La Bressola. Existeix molta documentació del treball en la immersió lingüística de la llengua catalana que fan aquests centres, però no s’ha fet cap estudi que parli de l’ús de les TIC a La Bressola. El constant avenç tecnològic no només implica canvis en la societat, sinó també a nivell educatiu. Per aquest motiu, els docents han d’adaptar-se els nous canvis i saber com integrar els nous recursos digitals dins l’aula per continuar progressant en els processos d’ensenyament i aprenentatge. A través d’una enquesta dirigida al professorat de La Bressola, s’ha vist que els docents de La Bressola mostren una actitud optimista vers l’ús de les TIC, tot i que els principals factors que influeixen per a la bona integració de les eines és la falta de formació i de recursos digitals. ca_ES
dc.description.abstract This project is based on the identification of the attitude, motivation and perception that "La Bressola" school teachers have towards the Information and Communications Technologies (ICT). There is a lot of documentation about the linguistic integration with catalan language in this school but any about using TIC at "La Bressola". The fast technologic evolution doesn't only affect in social changes, it also affects the educational area. That's the reason why teachers have to achieve the evolution with technological changes and start using the new tools to improve the learning process. With a survey addressed on the teachers in "La Bressola" school, we realize teachers are positive to use ICT but they find it difficult because of the low knowledge about it or the poor digital resources they have. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 100 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Tecnologia de la informació ca_ES
dc.subject.other Professors -- Actituds ca_ES
dc.subject.other Escola La Bressola ca_ES
dc.title La Bressola: Percepcions, actituds i motivacions del professorat en l'ús de les TIC ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics