DSpace/Dipòsit Manakin

Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Arumí Prat, Joan
dc.date.accessioned 2014-02-07T12:16:14Z
dc.date.available 2014-02-07T12:16:14Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2675
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar durant el VII Congrés Nacional d’Avaluació Formativa en Docència Universitària celebrat a la Universitat de Vic els dies 5, 6 i 7 de setembre de 2012. Uns tòpics instaurats que cal trencar si el professorat vol optar per una avaluació formativa. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 4 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Ensenyament universitari -- Avaluació ca_ES
dc.subject.other Avaluació ca_ES
dc.title Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques