DSpace/Dipòsit Manakin

Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Torres Cladera, Gemma
dc.date.accessioned 2014-02-07T12:40:01Z
dc.date.available 2014-02-07T12:40:01Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2677
dc.description.abstract Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal tenir en compte en una avaluació formativa des d’una visió pràctica i assequible a l’estudiant. Aquest document articula conceptes referents a l’avaluació formativa amb exemples d’assignatures realitzades durant el curs escolar 2012-2013, concretament en la carrera de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, amb alumnes de quart curs de Grau a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 3 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Ensenyament universitari -- Avaluació ca_ES
dc.subject.other Estudiants universitaris -- Avaluació ca_ES
dc.title Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques