Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic |
|
dc.contributor.author |
Torres Cladera, Gemma |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-07T12:40:01Z |
|
dc.date.available |
2014-02-07T12:40:01Z |
|
dc.date.created |
2013 |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.isbn |
978-84-941644-5-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2677 |
|
dc.description.abstract |
Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins
conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal tenir
en compte en una avaluació formativa des d’una visió pràctica i assequible a l’estudiant.
Aquest document articula conceptes referents a l’avaluació formativa amb exemples d’assignatures realitzades
durant el curs escolar 2012-2013, concretament en la carrera de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport,
amb alumnes de quart curs de Grau a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat
de Vic. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
3 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.publisher |
Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació |
ca_ES |
dc.rights |
(c) Universitat de Vic |
|
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Avaluació |
ca_ES |
dc.subject.other |
Estudiants universitaris -- Avaluació |
ca_ES |
dc.title |
Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bookPart |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple