DSpace/Dipòsit Manakin

El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Juncà i Pujol, Albert
dc.date.accessioned 2014-02-07T13:36:51Z
dc.date.available 2014-02-07T13:36:51Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2683
dc.description.abstract L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han anat plantejant. A continuació s’exposa l’assignatura, la seva proposta d’avaluació i algunes consideracions presents i futures que tenen la intenció d’afavorir el debat i la reflexió al voltant de la concreció de l’avaluació formativa a les nostres assignatures. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 6 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Avaluació formativa ca_ES
dc.title El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques