DSpace/Dipòsit Manakin

El cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàtic

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Boluda Viñuales, Gemma
dc.date.accessioned 2014-02-07T13:58:20Z
dc.date.available 2014-02-07T13:58:20Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2686
dc.description.abstract La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit projecte educatiu, a través de diferents activitats educatives corresponents a diferents elements curriculars vinculats a l’àrea d’Educació Física, prenent com a referència i esdevenint alhora fil conductor del disseny de les activitats, les diferents competències bàsiques i la seva naturalesa. Entre els objectius de l’assignatura hi ha el fet de dissenyar instruments d’avaluació i avaluar les diferents activitats proposades a partir de l’autoavaluació i la coavaluació. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 4 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Avaluació formativa ca_ES
dc.title El cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàtic ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques