DSpace Repository

The impact of adopting a CLIL approach on EFL learners reading skills in Catalonia school

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Cámara Ortiz, Carolina
dc.date.accessioned 2014-10-06T11:19:55Z
dc.date.available 2014-10-06T11:19:55Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3350
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract En els últims anys, un gran nombre de docents i escoles han estat introduint programes AICLE a les escoles catalanes. A la majoria d’escoles, però, només s'ensenya anglès com a llengua estrangera, la qual cosa, limita les oportunitats d'estar en contacte amb la llengua estrangera en un context diferent. L’objectiu d'aquest estudi és analitzar si els infants milloren en les seves habilitats lectores i comprovar si existeix un avantatge significatiu respecte els alumnes que només estudien anglès com a llengua estrangera. L’estudi empíric que us presento a continuació, compara els resultats obtinguts en dues proves de comprensió lectora. A les proves hi van participar dos grups d’alumnes de cinquè de d’Educació Primària. Un dels grups seguia un programa AICLE (1 hora a la setmana i , a més aprenia anglès coma llengua estrangera); l’altre grup només estudiava anglès com a llengua estrangera. L'objectiu principal d'aquest projecte d'investigació és esbrinar si els programes AICLE tenen un impacte en les habilitats lectores en llengua anglesa dels alumnes. Així doncs, humilment intentaré contribuir a la literatura existent sobre els beneficis de l’AICLE. ca_ES
dc.description.abstract In the last few years, an increasing number of teachers and schools have been introducing CLIL initiatives in Catalan schools. In most of schools, however, English is still taught as a foreign language following a scheduled timetable which limits the opportunities to be in contact with the foreign language in a different context. The purpose of this study is to analyse the impact on learners’ reading skills EFL learners who are involved in a CLIL project and test if there is a significant advantage over those students who are not involved in CLIL. This empirical study compares the results in the reading tests of two groups of fifth Primary graders. One group was involved in a CLIL project ( 1 hour a week in addition to its EFL lessons) and the the other one was learning English as foreign language. The main aim of this research project is to find out whether CLIL programmes have an impact on the learners’ reading skills in English, thus humbly contributing to enrich the existing literature on the benefits of CLIL. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 42 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.title The impact of adopting a CLIL approach on EFL learners reading skills in Catalonia school ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics