DSpace/Dipòsit Manakin

La influència dels continguts numèrics a l’hora de realitzar estratègies de càlcul mental

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Corominas Palomo, Queralt
dc.date.accessioned 2014-10-06T11:37:29Z
dc.date.available 2014-10-06T11:37:29Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3352
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract En aquesta recerca es presenta l’anàlisi de les estratègies que usen els alumnes de 4t de primària de l’escola Barnola d’Avinyó per a resoldre operacions de suma amb nombres de fins a dues xifres. A més, permet observar la seva evolució després d’haver dut a terme una unitat didàctica orientada a treballar i millorar de manera manipulativa i dinàmica, al llarg de set setmanes, els continguts numèrics. Per tant, amb els resultats obtinguts podem valorar si el fet de treballar continguts numèrics influencia en l’ús d’estratègies de càlcul mental i contrastar-ho amb diferents autors destacats en aquest àmbit. ca_ES
dc.description.abstract This research examines the strategies 4th grade pupils of Escola Barnola from Avinyó use to solve some adding computations with numbers until two digits. Moreover, it observes their evolution after having carried out some manipulative and dynamic activities during seven weeks to practice and improve their skills. This paper aims to assess that a practice of basic numerical facts can influence the use of reasoning strategies and also, to compare and contrast it with some important theories of mathematics authors. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 53 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Càlcul mental ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.title La influència dels continguts numèrics a l’hora de realitzar estratègies de càlcul mental ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques