Repositorio Dspace

Intervenció de l’educació musical per el desenvolupament de la creativitat a l’etapa d’educació primària

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Palà Puig, Maria
dc.date.accessioned 2014-10-07T11:21:03Z
dc.date.available 2014-10-07T11:21:03Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3363
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’objecte d’estudi de la present recerca és que la creativitat ha d’estar present a l’escola, concretament a l’àrea d’Educació Musical, ja que permet potenciar i augmentar el pensament creatiu, les habilitats intel·lectuals, expressives i de creació musical dels alumnes a través d’activitats que fomenten la creativitat. Per això, aquesta recerca fa un anàlisi de com influeix desenvolupar activitats de creació musical a l’aula. El mètode qualitatiu de recollida de dades es fa a través de l’observació a l’aula i d’una entrevista als mestres de música, d’aquí s’extreuen els resultats mitjançant els indicadors de creativitat. Les dades interpretades es representen en gràfics acompanyats de les descripcions necessàries. Referent als resultats, es percep una tendència a què les pràctiques musicals creatives influeixen la creativitat. ca_ES
dc.description.abstract The study object of this research is that creativity must be present in the school, specifically in the Musical education area, as it allows you to enhance and increase the creative thinking and the intellectual, expressive and musical creation skills of the students through activities that develop creativity. Therefore, this research is an analysis of how musical activities develop creation in class. The qualitative method of data collection is done through observation in classroom and an interview to music teachers; from these you get the results using the indicators of creativity. The interpreted data are represented in graphics accompanied by descriptions. Regarding the results, it is perceived a tendency in which the creative musical practices influence creativity. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 63 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Música -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Creativitat en els infants ca_ES
dc.title Intervenció de l’educació musical per el desenvolupament de la creativitat a l’etapa d’educació primària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas