DSpace Repository

Anàlisi de la figura de coordinador/a TIC a deu escoles vallesanes: Funcions, formació i perfil

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gomis Rico, Yasmina
dc.date.accessioned 2014-10-10T10:33:31Z
dc.date.available 2014-10-10T10:33:31Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3388
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract La present recerca és un estudi de cas de la figura del coordinador/a TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) centrant-se en aspectes referents a les funcions, la formació i el perfil. El constant avenç tecnològic en la societat també inclou el món educatiu i això crea la necessitat de tenir una figura dinamitzadora de les TIC dins l’escola, un punt de referència. Amb l’objectiu d’aconseguir conèixer aquesta figura es dissenya i s’aplica un qüestionari amb el qual s’obtindrà informació d’aquesta figura tractant temes que van tant dels esmentats anteriorment com de la comissió TAC o dels recursos TIC que disposen. Per poder obtenir aquesta informació es compta amb la participació de deu escoles vallesanes. Els resultats mostren que el tipus de funció que més realitza són les Tècniques mentre que les de Lideratge són les que menys. Mostren també com la formació que es demana és tècnica i pedagògica i que el perfil dels coordinadors/es TIC és bastant divers. En conclusió, es pot dir que la figura del coordinador/a TIC de centre és un punt clau dins l’escola ja que ajuda a la inclusió digital, entre d’altres aspectes, però encara és una figura molt ambigua. ca_ES
dc.description.abstract This research is a case study of the figure of the Coordinator to focus on aspects relating to the functions, training and profile ICT (Information and Communication Technology). The constant technological progress in society also includes the educational world and that creates the need for a motivational figure of ICT in school, a point of reference. In order to know this figure is designed and applied a questionnaire which will get this figure information issues which are both sayings before the TAC Committee or ICT resources that are available. To obtain this information we have with the participation of ten schools "vallesanes". The results show that the type of function that performs more are Techniques, while those in Leadership are lower. It also shows how training requested is technical, pedagogical and ICT as the profile of the coordinators is very diverse. In conclusion, we can say that the figure of the ICT Coordinator of Center is a hotspot within the school helps digital inclusion, among other things, but it is still a very ambiguous figure. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 148 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Tecnologia de la informació ca_ES
dc.subject.other Escoles -- Administració i organització ca_ES
dc.subject.other Coordinació educativa ca_ES
dc.title Anàlisi de la figura de coordinador/a TIC a deu escoles vallesanes: Funcions, formació i perfil ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics