DSpace Repository

La situació educativa actual de les aules hospitalaries de Catalunya

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Jordà Casals, Maria
dc.date.accessioned 2014-10-10T11:42:14Z
dc.date.available 2014-10-10T11:42:14Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3393
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract El treball Final de Grau que es mostra a continuació és un estudi de cas sobre la realitat educativa actual de les aules hospitalàries de Catalunya. Un dels objectius que persegueix és el de conèixer, descriure i analitzar les metodologies educatives emprades i els elements que marquen la seva línia educativa. Per dur-lo a terme s’han realitzat entrevistes a les aules de tres hospitals de referència a Catalunya: Vall d’Hebron (Barcelona), Sant Joan de Déu (Esplugues de Llobregat) i Fundació Althaia (Manresa). Aquest estudi ha permès descobrir les principals característiques que marquen la pedagogia hospitalària així com els motius pels quals es duen a terme unes accions o unes altres. També ha donat la possibilitat de conèixer altres maneres d’atendre a la diversitat dins l’aula. ca_ES
dc.description.abstract The following final grade work is a case study about the nowadays educational reality in Catalunya hospital classrooms. One of the objectives that it is persuading is recognizing, describing and analysing the educational methodologies used and also the elements that mark their educational system. In order to develop it, different interviews have been done in the classrooms of three different Catalan referent hospitals: Vall d’Hebron (Barcelona), Sant Joan de Déu (Esplugues de Llobregat) and Fundació Althaia (Manresa). This study has allowed uncovering the main characteristics that mark the hospital pedagogy and also the reasons why one type of actions are chosen instead of others. Moreover, it has also given the chance to know other ways of treating classroom’s diversity. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 98 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Aules hospitalàries ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.title La situació educativa actual de les aules hospitalaries de Catalunya ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics