DSpace/Dipòsit Manakin

Contribucions pedagògiques de l'escola rural. La inclusió a les aules multigrau : un estudi de cas

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Departament de Pedagogia
dc.contributor.author Domingo Peñafiel, Laura
dc.date.accessioned 2014-10-15T07:30:32Z
dc.date.available 2014-10-15T07:30:32Z
dc.date.created 2014-04-01
dc.date.issued 2014-04-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3429
dc.description.abstract Amb el títol “Contribucions pedagògiques inclusives de l’escola rural. Un estudi de cas” aquesta tesi té com a principal objectiu aprofundir en els elements de l’escola rural i de les aules multigrau que poden promoure la inclusió. Concretament té la voluntat d'esbrinar les dimensions que caracteritzen les pràctiques educatives inclusives, així com els elements específics de l'escola rural i de les aultes multigrau. Paral•lelament també pretén explorar, descriure i analitzar el concepte “d’escola rural”, fugint de generalitzacions a partir de l’anàlisi de definicions mitjançant la història conceptual. El procés de recerca s'ha desenvolupat mitjançant un estudi de cas de caire etnogràfic a l'escola rural de Rellinars, des d'un enfocament construccionista. En la tesi doctoral s'exposa des de la fonamentació conceptual i teòrica de referència centrada en la inclusió i l'escola rural, fins al desenvolupament del propi estudi de cas, l'anàlisi així com també les principals conclusions obtingudes. ca_ES
dc.description.abstract Titled "Contributions to inclusive pedagogies in rural schools. A case study” this dissertation's main aim is to elaborate on the elements of rural schooling and multi-grade classrooms that can promote inclusion. To this end, it intends to elaborate on the dimensions that characterize inclusive educational practices, as well as the elements that are specific to rural schools and multi-grade classrooms. In addition, it explores, describes and analyses the concept of "rural school", by reviewing the historical use of the term and thereby escaping generalizations. The research was had a social constructionist perspective and took the form of an ethnographic case study carried out in a rural school in Rellinars, Catalonia, Spain. The dissertation opens with a conceptual and theoretical framework for considering inclusion and rural schooling, then introduces the case study, followed by the analysis and a discussion of the main conclusions that were drawn from the research process. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 324 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Escoles rurals ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title Contribucions pedagògiques de l'escola rural. La inclusió a les aules multigrau : un estudi de cas ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis ca_ES
dc.identifier.dl B-9550-2014
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.contributor.director Sancho, Juana Ma.
dc.contributor.director Simó, Núria

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques