DSpace/Dipòsit Manakin

Concepcions i pràctiques dels professors sobre l’aprenentatge cooperatiu i la inclusió

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Miguel i Aparicio, Aïda
dc.date.accessioned 2014-10-15T12:05:01Z
dc.date.available 2014-10-15T12:05:01Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3434
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar les diferències i semblances que hi ha entre les concepcions dels professors que treballen fent servir l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, les d’aquells que no ho fan i les dels seus alumnes, respecte l’educació inclusiva i l’aprenentatge cooperatiu. També s’analitzarà si el temps que porta un professor treballant cooperativament a l’aula influeix en aquestes concepcions. Per tal de fer això es realitza un estudi de cas múltiple, a través set d’entrevistes a professors i tres focus groups amb alumnes. Aquets subjectes provenen de de tres escoles d’educació primària de Mataró les quals s’han seleccionat en funció del grau d’experiència que tenen aquestes amb l’aprenentatge cooperatiu. Els resultats d’aquests estudi ens mostren algunes línies de treball per analitzar les diferències en les concepcions del professorat i els alumnes en funció del grau en que aquests fan servir l’aprenentatge cooperatiu. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of this project is to analyze the differences and similarities among the conceptions of teachers who work using cooperative learning in class, the ones who do not use it, and their students; in relation to inclusive education and cooperative learning. We will also analyze if the period of time that a teacher spends to work cooperatively in the classroom influences on these conceptions. In order to know this, we made a study of multiple cases interviewing seven teachers and three focus groups with students. These last subjects are from three primary schools in Mataró. These schools have been selected depending on the level of experience they have with cooperative learning. The results of this study show that there are different conceptions among the teachers and the students depending on the degree that the cooperative learning is used. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 149 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Treball en equip ca_ES
dc.subject.other Trastorns de l'aprenentatge ca_ES
dc.title Concepcions i pràctiques dels professors sobre l’aprenentatge cooperatiu i la inclusió ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques