Visualitzacions | |
---|---|
Estudi de cas: Inclusió de l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge a l’aula ordinària. Atenció a la diversitat amb el suport USEE | 1180 |
octubre 2023 | novembre 2023 | desembre 2023 | gener 2024 | febrer 2024 | març 2024 | abril 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudi de cas: Inclusió de l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge a l’aula ordinària. Atenció a la diversitat amb el suport USEE | 5 | 11 | 5 | 8 | 0 | 1 | 8 |
Visualitzacions | |
---|---|
trealu_a2014_raurell_ariadna_estudi_cas_inclusio.pdf | 1084 |
trealu_a2014_raurell_aridana_estudi_cas_inclusio_annexos.pdf | 743 |
raurell_camps_ariadna0001.pdf | 4 |
trealu_a2014_raurell_ariadna_estudi_cas_inclusio.pdf.txt | 2 |
trealu_a2014_raurell_aridana_estudi_cas_inclusio_annexos.pdf.txt | 2 |
trealu_a2014_raurell_ariadna_estudi_cas_inclusio.pdf.txt | 1 |
trealu_a2014_raurell_aridana_estudi_cas_inclusio_annexos.pdf.txt | 1 |
Visualitzacions | |
---|---|
Estats Units | 409 |
Espanya | 335 |
França | 73 |
Rússia | 50 |
Regne Unit | 49 |
Alemanya | 46 |
Suècia | 44 |
Ucraïna | 36 |
Xina | 23 |
Dominica | 10 |
Visualitzacions | |
---|---|
Barcelona | 68 |
Redwood City | 49 |
Sunnyvale | 44 |
Ann Arbor | 43 |
Oakland | 39 |
Mountain View | 37 |
Beijing | 16 |
Seattle | 14 |
Madrid | 12 |
Woodbridge | 12 |