DSpace/Dipòsit Manakin

Eficàcia de les apps publicitàries o branded apps de telèfons mòbils. Cas d'estudi a Barcelona i localitats de la mateixa província

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Departament de Comunicació
dc.contributor.author Molina García, Míriam
dc.date.accessioned 2014-12-05T11:26:10Z
dc.date.available 2014-12-05T11:26:10Z
dc.date.created 2014-09-19
dc.date.issued 2014-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3696
dc.description.abstract El terminal mòbil s’ha convertit en els últims anys en una peça imprescindible per a l’individu. L’àrea del màrqueting, la comunicació i la publicitat continuen amb l’interès d’estar a prop del consumidor, raó per la qual han optat per entrar als mitjans i formats més propers, interessants, atractius i entretinguts actualment pels consumidors, com per exemple el telèfon mòbil, les xarxes socials i les aplicacions. Les aplicacions mòbils, o també anomenades apps, són un format molt entretingut, amb amplies possibilitats creatives i tecnològiques que permeten a les marques sorprendre i comunicar-se amb el seu públic objectiu. L’interès d’aquest estudi qualitatiu és mostrar l’eficàcia real que tenen les branded apps. És conegut l’interès dels consumidors en les aplicacions però no s’ha estudiat encara l’efectivitat d’aquestes aplicacions publicitàries. A l’actual investigació es mostra com afecta l’ús d’aquestes aplicacions a l’actitud cap a la marca, l’actitud cap al producte, i la intenció de compra de diferents perfils de consumidors. ca_ES
dc.description.abstract El terminal móvil se ha convertido en los últimos años en una pieza imprescindible para el individuo. El marketing, la comunicación y la publicidad continúan interesados en estar cerca del consumidor, razón por la cual han optado por entrar en los medios y formatos más cercanos, interesantes, atractivos y entretenidos actualmente para los consumidores, como por ejemplo el teléfono móvil, las redes sociales y las aplicaciones móviles. Las aplicaciones móviles, o también llamadas apps, son un formato muy entretenido, con amplias posibilidades creativas y tecnológicas. El interés de este estudio cualitativo es mostrar la eficacia real que tienen las branded apps. Es conocido el interés de los consumidores en las aplicaciones pero no se ha estudiado todavía la efectividad de estas aplicaciones publicitarias. En la actual investigación se presenta como afecta el uso de estas aplicaciones en la actitud hacia la marca, la actitud hacia el producto, y la intención de compra de diferentes perfiles de consumidores. ca_ES
dc.description.abstract Mobile phone is an essential tool for individuals in last years. Marketing area, communication and advertising continue with interest to be close to consumers, this is why they have decided to be in diferent media and formats, the most interesting, atractive and entertaining ones for consumers, like for example mobile phones, social networks and mobile applications. Mobile applications, or also called apps, are a very entertaining format, with wide creative and technological possibilities which allow brands to surprise and communicate with their target. The interest of this qualitative study is to show the real effectivity of branded apps. It is known the interest of consumers by applications but it has not been studied yet the effectivity of these advertising applications. In this investigation it is shown how the use of these applications affect to the attitude to the brand, the attitude to the product and the purchase intention of diferent consumer profiles. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 631 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Màrqueting ca_ES
dc.subject.other Consumidors ca_ES
dc.subject.other apps ca_ES
dc.title Eficàcia de les apps publicitàries o branded apps de telèfons mòbils. Cas d'estudi a Barcelona i localitats de la mateixa província ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis ca_ES
dc.identifier.dl B. 23756-2014
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.contributor.director García Medina, Irene
dc.contributor.director González Romo, Zahaira Fabiola

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques