DSpace/Dipòsit Manakin

Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Madrià i Sàbat, Mar
dc.date.accessioned 2014-12-24T12:35:56Z
dc.date.available 2014-12-24T12:35:56Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3791
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes a l’hora de treballar les audicions musicals: els recursos i les estratègies que utilitzen, l’estona que hi dediquen, la importància de treballar-les... Per fer-ho m’he basat en la metodologia interpretativa, utilitzant l’enquesta per tal de conèixer l’opinió de tants centres catalans com ha sigut possible, basant-me en la llista d’escoles de Catalunya a través de la pàgina web de la Generalitat de Catalunya. També he utilitzat l’entrevista per tal d’enriquir el treball amb els coneixements de tres especialistes de música: Montse Amoròs, Àngels Hugàs i Mercè Carrera. A més a més, de les respostes obtingudes dels instruments de recollida de dades he escollit cinc audicions i recursos a per veure la reacció d’un grup d’infants de 4 i 5 anys del Ceip Puig d’Arques de Cassà de la Selva. ca_ES
dc.description.abstract The audition in childhood is important so the children can listen deeply and thus internalize the music. This project aims to show the reality of Catalan schools when it comes to working on musical auditions: the tools and strategies they use, the time dedicated to it, the importance they place on it… To do so, I based in the interpretative methodology, using the survey to get to know the opinion of as many Catalan centres as I could, based on the list of schools of Catalonia provided by the Generalitat de Catalunya through their website. I also used the survey to enrich the project with the knowledge of three specialists in music: Montse Amoròs, Angels Hugàs i Mercè Carrera. In addition, from the answers of the instruments of data collection, I have chosen five auditions and resources to see the reaction of a group of children aged 4 and 5 from the CEIP Puig d’Arques of Cassà de la Selva. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 60 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Música -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.title Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques