Són moltes les propostes pedagògiques que, en els
darrers deu anys, han buscat avançar cap a noves
formes organitzatives i «culturals» dins i fora de
l’aula. Des dels grups homogenis i heterogenis, l’escola
inclusiva o les comunitats d’aprenentatge, fins
als plans educatius d’entorn i els projectes pedagò-
gics de ciutat i ...»»»»
Són moltes les propostes pedagògiques que, en els
darrers deu anys, han buscat avançar cap a noves
formes organitzatives i «culturals» dins i fora de
l’aula. Des dels grups homogenis i heterogenis, l’escola
inclusiva o les comunitats d’aprenentatge, fins
als plans educatius d’entorn i els projectes pedagò-
gics de ciutat i de poble. De totes, en podem treure
un element comú, que és el fil conductor del present
article: la necessitat de repensar i, sobretot, de repracticar
l’educació des de la idea de xarxa.^^^^
Tipo de documento:
Artículo
Indexación:
Indexat a CARHUS+
Derechos:
(c) Graó, 2009
Tots els drets reservats
Citación Bibliográfica:
Collet Sabé, J. (2009). Educació eficaç o educació intel·ligent? El treball en xarxa com a nova cultura educativa. Guix elements d'acció educativa, (356-357), 71.