En el següent estudi s’intenta ajudar a dos docents de cicles formatius a millorar la
seva manera d’impartir sessions teòriques. Per fer-ho s’utilitza el punt de vista docent,
l’opinió de l’alumne i un observador extern.
Els punts de vista del docent i del discent es tenen en compte mitjançant un
qüestionari validat per la ...»»»»
En el següent estudi s’intenta ajudar a dos docents de cicles formatius a millorar la
seva manera d’impartir sessions teòriques. Per fer-ho s’utilitza el punt de vista docent,
l’opinió de l’alumne i un observador extern.
Els punts de vista del docent i del discent es tenen en compte mitjançant un
qüestionari validat per la Universitat Francisco de Vitoria de Madrid i per l’observació
externa s’utilitza una eina creada on es barregen aspectes d’instruments validats com
són el CBAS i el CAFIAS.^^^^
The following study attempts to help two teachers training courses to improve their way
of giving lectures. In order to do this, three different aspects are used: external
observation and the opinion of both the student and the teacher.
The opinion of both the teacher and the student are taken into account using a
questionnaire ...»»»»
The following study attempts to help two teachers training courses to improve their way
of giving lectures. In order to do this, three different aspects are used: external
observation and the opinion of both the student and the teacher.
The opinion of both the teacher and the student are taken into account using a
questionnaire validated by the University Francisco de Vitoria in Madrid and the
external observation is made using an external tool created mixing aspects of validated
instruments such as CBAS and CAFIAS^^^^