DSpace Repository

Defining the criteria for the evaluation of self-study multimedia language learning materials: do they facilitate or inhibit learner autonomy?

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Grup de Recerca en autonomia en l'aprenentatge de llengües cat
dc.contributor.author Crook, Timothy
dc.contributor.author Serra, Òscar
dc.date.accessioned 2005-07-01T16:12:58Z
dc.date.accessioned 2012-03-30T09:39:45Z
dc.date.available 2005-07-01T16:12:58Z
dc.date.available 2012-03-30T09:39:45Z
dc.date.issued 2004-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/390
dc.description.abstract Durant els darrers anys, s’han publicat un gran nombre de materials multimèdia destinats a l’aprenentatge de llengües, la major part dels quals son CD-ROM dissenyats com a cursos per l’autoaprenentatge. Amb aquests materials, els alumnes poden treballar independentment sense l’assessorament d’un professor, i per aquest motiu s’ha afirmat que promouen i faciliten l’aprenentatge autònom. Aquesta relació, però, no es certa, com Phil Benson i Peter Voller 1997:10) han manifestat encertadament:(…) Such claims are often dubious, however, because of the limited range of options and roles offered to the learner. Nevertheless, technologies of education in the broadest sense can be considered to be either more or less supportive of autonomy. The question is what kind of criteria do we apply in evaluating them? En aquest article presentem una investigació conjunta on es defineixen els criteris que poden ser utilitzats per avaluar materials multimèdia en relació a la seva facilitat per permetre l’aprenentatge autònom. Aquests criteris son la base d’un qüestionari que s’ha emprat per avaluar una selecció de CD-ROM destinats a l’autoaprenentatge de llengües. La estructura d’aquest article és la següent: - Una introducció de l’estudi - Els criteris que s’han utilitzar per la creació del qüestionari - Els resultats generals de l’avaluació - Les conclusions que s’han extret i la seva importància pel disseny instructiu multimèdia eng
dc.format application/pdf
dc.format.extent 13 p.
dc.language.iso eng
dc.publisher Universitat de Vic en
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons cat
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament assistit per ordinador -- Avaluació
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Autoaprenentatge
dc.title Defining the criteria for the evaluation of self-study multimedia language learning materials: do they facilitate or inhibit learner autonomy? en
dc.type info:eu-repo/semantics/workingPaper en
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics