Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació |
|
dc.contributor.author |
Tort, Antoni
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-11T10:30:01Z |
|
dc.date.available |
2015-03-11T10:30:01Z |
|
dc.date.created |
2005 |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Tort Bardolet, A. (2005). La formació del professorat en la societat plural. Perspectiva escolar, desembre(300), 33-40. |
ca_ES |
dc.identifier.issn |
0210-2331 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3933 |
|
dc.description.abstract |
El panorama de canvis constants del nostre temps comporta
unes problemátiques educatives i per afrontar-les cal comprendre
l' escola com a ambit comunitari i cooperatiu, fer una
construcció cultural del currículum i L'adopcio de I'autonomia
intellectual, etc., factors que són també els eixos básics d'una
formació dels docents, la qual demana una reorientació i un
canvi en les seves prioritats. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
8 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.publisher |
Rosa Sensat |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Professors -- Formació |
ca_ES |
dc.title |
La formació del professorat en la societat plural |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
ca_ES |
dc.type.version |
info:eu-repo/publishedVersion |
ca_ES |
dc.indexacio |
Indexat a CARHUS+ |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple