DSpace/Dipòsit Manakin

La formació del professorat en la societat plural

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.author Tort, Antoni
dc.date.accessioned 2015-03-11T10:30:01Z
dc.date.available 2015-03-11T10:30:01Z
dc.date.created 2005
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Tort Bardolet, A. (2005). La formació del professorat en la societat plural. Perspectiva escolar, desembre(300), 33-40. ca_ES
dc.identifier.issn 0210-2331
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3933
dc.description.abstract El panorama de canvis constants del nostre temps comporta unes problemátiques educatives i per afrontar-les cal comprendre l' escola com a ambit comunitari i cooperatiu, fer una construcció cultural del currículum i L'adopcio de I'autonomia intellectual, etc., factors que són també els eixos básics d'una formació dels docents, la qual demana una reorientació i un canvi en les seves prioritats. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 8 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Rosa Sensat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Professors -- Formació ca_ES
dc.title La formació del professorat en la societat plural ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/article ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion ca_ES
dc.indexacio Indexat a CARHUS+ ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques