DSpace/Dipòsit Manakin

Educació Física Emocional per a la millora de la competència emocional

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Riba Hernandez, Queralt
dc.date.accessioned 2015-05-13T06:37:41Z
dc.date.available 2015-05-13T06:37:41Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4038
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract El desenvolupament emocional forma part del desenvolupament integral de la persona i el paper de l’Educació Física pot ser clau per aconseguir-ho. En aquest estudi s’ha fet una investigació -acció per descobrir si els alumnes de 2n d’ESO poden desenvolupar la competència emocional mitjançant 6 sessions d’Educació Física. A partir d’un qüestionari i el disseny d’un diari emocional, s’ha vinculat l’Educació Emocional amb el currículum d’Educació Física, s’ha dissenyat una proposta d’intervenció educativa d’Educació Física Emocional, s’ha volgut potenciar el desenvolupament emocional dels participants a través de l’acció motriu i així ha millorat el benestar personal i social mitjançant el desenvolupament de les competències. Finalment, s’ha pogut veure com sí que es millora aquesta competència però que només amb 6 sessions el desenvolupament en qüestió no és significatiu. ca_ES
dc.description.abstract The emotional development takes part of people integral development, and the role of Physical Education may be the key to achieving it. In this study, we have done an action-investigation to see whether 2n ESO students can develop emotional competences by 6 sessions of Physical Education. Based on a survey and an emotional newspaper design, Emotional Education has been linked with Physical Education curriculum, we have prepared an educational intervention of Emotional Physical Education to promote the emotional development of participants through the motor action and thus, improved personal and social welfare through the skill development. Finally, we have seen how this skills improves but we found that with only 6 sessions this skill development is not significant. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 77 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Educació emocional ca_ES
dc.subject.other Emocions ca_ES
dc.title Educació Física Emocional per a la millora de la competència emocional ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Tutor: Gonzalo Flores
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques