Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva |
|
dc.contributor.author |
Lliró, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-13T07:54:52Z |
|
dc.date.available |
2015-05-13T07:54:52Z |
|
dc.date.created |
2014-06 |
|
dc.date.issued |
2014-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4040 |
|
dc.description |
Curs 2013-2014 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Aquest treball de recerca qualitativa està basat en un estudi de cas; La Xicoia, una aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa. La Xicoia és un col·lectiu d’educació que promou iniciatives al Barri Antic de Manresa. El seu principal projecte és la gestió d’una Ludoteca per a infants a l’Ateneu Popular La Sèquia, un espai ocupat i autogestionat que pretén revitalitzar la vida social al Barri Antic.
L’estudi es contextualitza en el marc de la educació inclusiva i la participació ciutadana. Es descriuen les polítiques governamentals de la ciutat, la realitat de l’Ateneu i del col·lectiu; s’analitzen les observacions dutes a terme a La Xicoia i a la Ludoteca, i s’exposa una proposta de millora. L’estudi conclou amb unes reflexions finals, les quals valoren el model d’educació que el col·lectiu ofereix a la ciutat. Així doncs, el treball mostra de manera crítica una realitat que persegueix el repte de la ciutat educadora: la cohesió i la transformació social. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
This work in qualitative research is based on a study case; La Xicoia, a citizen bet for the social inclusion education. La Xicoia is an education collective, which promotes initiatives in Manresa’s Barri Antic, the old side of Manresa. Xicoia’s primary project is the Game room management for children in the Ateneu Popular La Sèquia, an occupied and self-run building, which aims to revitalize the social life in Barri Antic.
The study is contextualized within the inclusion education and the citizen participation. It also shows the governamental politics, Ateneu and collective reality are described; the observations taken in La Xicoia and Game room have been analyzed, and a better proposal is exposed. The study concludes with final reflections that value the collective education model offered in the city by the collective. Therefore, the work shows critically a reality that pursues the educative city challenge: the cohesion and the social transformation. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
94 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació urbana |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ludoteques |
ca_ES |
dc.subject.other |
Participació social |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca_ES |
dc.title |
La Xicoia, aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Tutor/a: Isabel Carrillo |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple