DSpace/Dipòsit Manakin

La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.author Vilarrasa Comerma, Ariadna
dc.date.accessioned 2015-05-13T08:04:47Z
dc.date.available 2015-05-13T08:04:47Z
dc.date.created 2014-06
dc.date.issued 2014-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4041
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren l’àmbit A: cohesió de grup. Més concretament, s’exposa l’estructura cooperativa de l’aula que proposa aquest programa fent referència a la millora de la convivència, a la resolució constructiva de conflictes i a l’establiment de relacions positives entre l’alumnat. A la llum de les dades obtingudes, es projecten uns resultats que mostren una millora considerable en relació a diferents dimensions de l’àmbit d’intervenció per a la cohesió de grup. En definitiva, el Programa CA/AC es constitueix com una fórmula eficaç per a promoure lligams afectius entre l’alumnat, però sobretot per a dotar-lo d’habilitats prosocials que d’una altra manera, amb prou feines exerciria. ca_ES
dc.description.abstract This survey suggests, develops and evaluates the CA/AC Program (Cooperate to Learn/Learn to Cooperate) implementation results in relation to different dimensions that shape the scope A: group cohesion. More specifically the cooperative structure of the classroom that this program refers to, is exposed refering to the coexistence improvement, to the constructive conflict resolution and to get positive relationship between students. From the data obtained some results are projected which show considerable improvement in relation to different dimensions of the intervention scope to group cohesion. Definitely, the CA/AC Program is constituted as an effective way to promote affection linkage between students but, the most important, to get prosocial skills equip which, otherwise, nearly wouldn´t exist. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 143 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Treball en equip ca_ES
dc.title La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Tutor/a: Pere Pujolàs Maset
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques