DSpace/Dipòsit Manakin

La figura de l'Educador social als instituts. Diferències de treball de l’educador social i l’integrador social en l’àmbit de l’educació secundària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ferragut Puig, Cristina
dc.date.accessioned 2015-09-04T12:11:20Z
dc.date.available 2015-09-04T12:11:20Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4133
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract La incorporació del professional de l'educació social als centre de secundària a Catalunya, és un tema d'actualitat. La presència de l'educador social als instituts, pot aportar una obertura i un dinamisme a aquesta institució educativa, i a la vegada deixar en relleu l'adaptabilitat i dinamisme d'aquesta professió. Els canvis constants que la nostra societat viu, afecten a tota la població, incloent els adolescents i en conseqüència també afecten a les escoles. L'educador social pot donar a la institució escolar una altra perspectiva de treball davant al conjunt de problemes que actualment van emergent a l'àmbit educatiu, mitjançant el treball en equip de tots els professionals de l'equip docent, per tal de garantir una educació de qualitat i inclusiva. L'educador social pot proporcionar a l'escola les eines necessàries per establir un vincle entre l'escola, la família, la comunitat i l'alumne. ca_ES
dc.description.abstract The incorporation of social education professionals into secondary schools in Catalonia is a topical issue. Their presence can lead to a greater openness and dynamism within these institutions, while also making plain the dynamism and adaptability of the profession. The constant social changes of recent times affect the entire population, including adolescents, and consequently also affect schools. School-based social educators can offer another perspective on how to work with the range of problems that are emerging in education and, by working in close collaboration with the teaching staff, can help to ensure educational quality and inclusion. The school-based social educator can provide the necessary tools to establish a link between school, family, community and students. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 66 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació social ca_ES
dc.subject.other Integració social ca_ES
dc.subject.other Adolescència ca_ES
dc.subject.other Ensenyament secundari ca_ES
dc.title La figura de l'Educador social als instituts. Diferències de treball de l’educador social i l’integrador social en l’àmbit de l’educació secundària ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques