DSpace/Dipòsit Manakin

L’aprenentatge cooperatiu en nedadors de base

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Berenguer Carrera, Núria
dc.date.accessioned 2015-09-17T12:44:58Z
dc.date.available 2015-09-17T12:44:58Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4176
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract En el següent treball s’exposa què és l’aprenentatge cooperatiu i com s’aplica a les aules. Un cop contextualitzat, ens endinsarem dins l’aprenentatge cooperatiu en l’educació física i l’esport i els beneficis i limitacions que aquest té. Seguidament es descriuran diverses aplicacions pràctiques de com es porten a terme actualment les sessions dins del medi aquàtic i al tendència actual, fins a arribar a relacionar l’aprenentatge cooperatiu dins del medi aquàtic. Seguidament ens endinsem amb l’estudi, el qual s’han seleccionat un grup de deu nedadors i nedadores d’entre 8 i 11 anys per tal de portar a terme l’estudi. L’estudi consisteix en aplicar a un grup l’aprenentatge cooperatiu i en l’altre seguir amb el model d’aprenentatge que es porta a terme en el club. L’aplicació de l’estudi tindrà una durada de 10 sessions de una hora, en el qual els nedadors/es hauran de portar a terme un seguit d’activitats, en les quals se’ls observarà i avaluarà tot el procés. ca_ES
dc.description.abstract In this following assignment which is exposed the cooperative learning and how to apply it in the classroom. Once contextualized, we will discuss the cooperative learning in physical education and sport and the benefits and limitations it has. Afterwards will be described several practical applications about how sessions are currently conducted in the aquatic environment and the current trend, up to link cooperative learning within the aquatic environment. Then we focused on the study, which has selected a group of ten swimmers between 8 and 11 years to carry out of the study. The study consists in applying to one group cooperative learning and to the other group the model of learning that takes place in the club. The implementation of the study will last 10 sessions of one hour in which swimmers must carry out a series of activities in which they observe and evaluate the process. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 335 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Treball en equip ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Esports ca_ES
dc.subject.other Natació ca_ES
dc.title L’aprenentatge cooperatiu en nedadors de base ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques