Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Cases i Tarrés, Clara |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-24T10:01:46Z |
|
dc.date.available |
2015-09-24T10:01:46Z |
|
dc.date.created |
2015-05 |
|
dc.date.issued |
2015-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4202 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És a dir, he investigat sobre quines són les fases o etapes que passen els infants per aprendre a llegir i a escriure, per poder entendre quin aprenentatge han de fer per adquirir la consciència fonològica i com aquesta influeix de forma positiva o negativa davant l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
A la part d’aplicació, a través de l’observació a dues escoles al cicle d’educació infantil he pogut veure com la meva investigació teòrica agafava forma ja que de mica en mica les meves preguntes i objectius del treball obtenien resposta. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
My final project have two diferent parts, one is the more theorical part and the other is the practice part. The first part I investigated about the process that children have to do when are learning to read and write. I investigated which are the etapes that children have to learn and it’s because in this way I can undersand whats the procés that their brain have to do for learning phonological awareness. And also how this concept influences in a positive or negative way to learn reand and write.
The second part, I made it with an observation about two difernets schools. I have seen all the questions and objectives from my final project are answering. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
76 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca_ES |
dc.subject.other |
Lectura |
ca_ES |
dc.subject.other |
Escriptura |
ca_ES |
dc.subject.other |
Lectura, Dificultats en la |
|
dc.title |
Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura? |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons