DSpace/Dipòsit Manakin

Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Cases i Tarrés, Clara
dc.date.accessioned 2015-09-24T10:01:46Z
dc.date.available 2015-09-24T10:01:46Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4202
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És a dir, he investigat sobre quines són les fases o etapes que passen els infants per aprendre a llegir i a escriure, per poder entendre quin aprenentatge han de fer per adquirir la consciència fonològica i com aquesta influeix de forma positiva o negativa davant l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura. A la part d’aplicació, a través de l’observació a dues escoles al cicle d’educació infantil he pogut veure com la meva investigació teòrica agafava forma ja que de mica en mica les meves preguntes i objectius del treball obtenien resposta. ca_ES
dc.description.abstract My final project have two diferent parts, one is the more theorical part and the other is the practice part. The first part I investigated about the process that children have to do when are learning to read and write. I investigated which are the etapes that children have to learn and it’s because in this way I can undersand whats the procés that their brain have to do for learning phonological awareness. And also how this concept influences in a positive or negative way to learn reand and write. The second part, I made it with an observation about two difernets schools. I have seen all the questions and objectives from my final project are answering. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 76 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Lectura ca_ES
dc.subject.other Escriptura ca_ES
dc.subject.other Lectura, Dificultats en la
dc.title Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura? ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques